Video: Cos de cumparaturi


Video: Cos de cumparaturi 4TurboPieseAuto

Cum se foloseste cosul de cumparaturi in magazinul de piese auto 4TurboPieseAuto.ro

Video Transcript:

Buna ziua, astazi vedem cum folosim cosul de cumparaturi in magazinul de pise auto online 4turbopieseauto.ro

Ok, avem nevoie de piese si vrem sa folosim cosul de cumparaturi nu nr. de telefon, nu vreau sa iau legatura cu nimeni, vreau sa-mi fac singur cumparaturile. Cum fac?

Intram in magazin, alegem una dintre cele 40 de categorii de marci auto masina pe care o detin, este opel, este renault, skoda, BMW, oricare – este acelasi lucru. Intram in skoda, skoda octavia 2 sau 1z3 cum este aici, alegem conform certificat de inmatriculare, atentie trebuie sa avem certificatul de inmatriculare, pentru a avea datele sa stim ce alegem din lista, ce motor avem, aici este toata gama de la skoda octavia 2, intru si eu intr-una, aici avem categoriile de piese auto in functie de zona masinii, filtre, sisteme franare, ambreiaj, sisteme de alimentare, …

Ambreiaj, sa vedem un kit ambreiaj complet, am ajuns la lista de piese, a aparut si butonul adauga in cos, aceasta este lista de produse, da, in functie de pret si ne alegem (aici trebuie telefonic nu avem ce face) hai sa aleg un produs: adauga in cos, ok, l-am adaugat in cos, a aparut aici in cos avem un produs.

Hai sa vedem cum arata cosul: pretul, total cu tva, exact ca in factura arata, daca dau click aici , e goleste cosul, daca dau click aici este actualizeaza cosul, nu se intampla nimic, decat daca schimb cantitatea inainte, sa zicem ca doresc 2 bucati, am apasat pe 2, actualizeaza, cantitate dubla pret total dublu, revin la 1, actualizeaza, am revenit, mai departe este sa introducem datele personale, dar o sa ajungem.

Sa zicem ca am gresit, nu acesta este produsul dorit, dam goleste cosul, ma intreaba “sunteti sigur? Cosul va fi sters si toate produsele vor fi sterse” click pe ok.

Inapoi la lista de produse, nu vreau acest set de ambreiaj Valeo vreau ceva de la promotii, set ambreiaj Luk, adaug in cos, a fost adaugat, inapoi la lista de produse, aici sunt pe masina mea si am luat setul de ambreiaj complet, sa zicem ca am nevoie de un filtru de combustibil.

A aparut lista cu filtre, variante multiple in functie de pret de producator, ce dorim – toate sunt pentru skoda octavia 2 il alegem pe acesta, am 2 produse in cos, intru in cos, pot sa schim cantitatile, daca dau goleste cosul, sterge toate produsele, daca vreau sa sterg un produs “filtru de combustibil” dau click aici si sterg produsul acesta, tot ce s-a intamplat pana acuma este fara sa-mi dau datele personale, sau sa am un cont.

Mai departe: aici trebuie sa fim autentificati – in cazul in care am mai cumparat de la 4turbopieseauto ma autentific, in cazul in care nu mai stiu parola introduc adresa de mail, si dau continua. Altfel dau cont nou si introduc datele, nume, telefon, judet, adresa tot ce este necesar. Aici introduc datele masinii mele.   Skoda octavia 1z3 motorizare, 1.9 tdi aici nr de identificare 17 caractere din certificat – seria de la caroserie – dupa ce am introdus aceste date administratorul magazinului sau cine se ocupa de vazari primeste aceasta comanda facuta de mine in care sunt datele mele personale si stiu cum sa ia legatura cu mine si sa rezolvam daca avem alte doleante sau probleme.

Inapoi la lista de produse, sunt tot pe masina mea la filtru combustibil introduc ca sa vad caracteristica, ma intorc la masina sa vad caracteristicile si confrunt cu certificatul, ca sa fiu sigur de comanda facuta.
Cam acestea sunt modalitatile pentru: cum folosim cosul de cumparaturi la 4TurboPieseAuto.ro

Etichetat cu: ,
Postat in 4turbo
Un comentariu la “Video: Cos de cumparaturi

Lasă un răspuns

